
Aké efektívne je blogovanie pre podnikanie?
Aké efektívne je blogovanie pre podnikanie? Veľmi. Môže byť rovnaké silné ako veľká kampaň. Písaním blogu máte možnosť ľudí informovať. Prečítajte si viac.
Ako vám pomôže redakčný plán lepšie dosiahnuť ciele?
Redakčný plán je nevyhnutnou súčasťou dobrej marketingovej stratégie. Vytvorenie redakčného plánu je jednoduché. Viete ako nato?
Najčastejšie chyby v copywritingu? Týmto sa určite vyhnite
Copywriting využíva slová na presvedčenie ľudí, aby si kúpili daný produkt alebo službu. V článku rozoberáme 5 najčastejších chýb v copywritingu. Poznáte ich?
Prečo sú vhodné kľúčové slová dôležité pre SEO?
Chcete sa vo vyhľadávačoch dostať na prvé miesto? Využite vhodné kľúčové slová. Získajte šancu napredovať pred konkurenciou. Čítajte viac.
Čo je copywriter a 5 krokov ako sa ním stať
Copywriter nepotrebuje žiadne formálne vzdelanie. Niektorí zo svetových copywriterov dokonca nemajú ani vysokú školu. Ako sa teda stať copywriterom?
Poznáte 4 fázy online marketingovej stratégie?
Štyri fázy online marketingovej stratégie vizualizujú nákupnú cestu zákazníka. Ako ich rozpoznať? Prečítajte si celý článok.
Vytvorte si kreatívne štúdio a buďte umelcom
Jedna z vecí, ktorá spája najlepších umelcov, je vlastné kreatívne štúdio. Nájdite jednoduché miesto. Povedzte, že je vaše a robte umenie.
Naučte sa vytvoriť kvalitný obsah vďaka 5. tipom
Pri tvorbe obsahu máte dve možnosti. Môžete si zvoliť ľahšiu cestu a písať nekvalitný obsah. Ten vás nikam nedostane. Alebo môžete vložiť čas a energiu na vytvorenie skvelého obsahu. Ktorú možnosť si zvolíte?
Prečo je dôležitá marketingová persona pre váš biznis?
Súčasťou prípravy obsahového marketingu je tvorba persony. Marketingová persona predstavuje detailný popis fiktívnej osoby, ktorá môže byť vhodným zákazníkom nášho podnikania.
Ako byť kreatívny? 7 jednoduchých tipov
Ako byť kreatívny? Zaujímavú otázku si v dnešnej dobe položí každý. Mnoho z nás si neuvedomuje, že deti sa narodia prirodzene kreatívne. Detské myslenie je pomaly potlačené školským systémom.
Vytvorte chytľavý reklamný slogan
Úlohou sloganu je vyvolať záujem o produkt príťažlivým spôsobom. Autor vyjadruje reklamnú myšlienku a podáva informáciu originálnou formou. Pár slov má moc dostať sa do mysle ako chrobák.